13 April 2010

bisikan hati~


assalamualaikum....
lamanya aku x update blog...
ari tok nak merapu k bhs swk.. sorry la kengkawan kalo korang x paham.. hehehehe...

menghitung hari...detik demi detik.. wah~
mode KD sudah klua da~ hehehe...
seyes x saba mok balit! 6 bulan dah x balit! rindu ngan family n sahabat2 seperjuangan...
macam2 plan dah dlm otak... ooo yeah~
ka, plan kta kompom jadi k! hehehehee....

adoi.. aku tok exam blom abis dah fikir nak balit..
apa da~

x saba nak pergi program! jiwa aku tok dah gersang... haus ngan pengusian....
rindu glak2 mok bekaol time program! hehehhee...
ani, wait 4 me k deng! hehehhee....
tp, sedih jwk mok tinggalkan PASUM tok... huhuhu...
ya la... tempat aku terusuk, tempat aku main.. mst la d kenang....
macam2 aku blaja rah ctok...
pengalaman yg amat berharga! x pat d beli k emas, diamond, platinum, etc...
hahahha...

sahabat2, aku pasti akan merindui kalian... if ada jodoh, kta bertemu lg....
elyn, aisyah ishak, fathin, tuena, nesa...
thanks for ur support k! korang paham2 jer la aku nie...
badan jer besa... rupe je kuat.. tapi hati rapuh... huhuhu....

mst aku rindu ngan group usrah aku... huhuhu..
kak zulfa, kak zira, kak amal, fatma, wan, fatihah, n sapa2 dlm group usrah kak zira n kak zulfa..
thanks a lot k!! minta maaf atas ketelanjuran kata, terpukul, tersindir,tercubit n sume yg ter2 la...syah kan budak paling nakal dalam group kite.... hehehhhe...
halalkan makan minum especially kropok ikan yg kak zulfa slalu bwk n air teh yg kak zira slalu buat... hehhehe....

meti aku akan merindui bdk2 b1 juak... dah la palak gila! slalu klaie...
sometimes agol jwk ku! tp, aky tetap syg kat sidak! hehehhee...
aisyah is(aisyah square merangkap jiranku), jay(sumber movie ku), meyrah(satu2nya gna tdng laboh tp rock beb!budak pandai), aqila(suara bez! kompom x saruk!budak pandai gak), malia(slalu kenak ngan nya tok! jiran ku jwk! hahahaha...), fatin(mastermind mengenakkan org! dendamku blom terbalas! hauhauhua.. budak pandai gak..), eno(diam2 ubi berisi wei! pandai gle especially comp scn!), syaz(princess wanna be nenek! huahuahua..), pijot(budak kecik!) , erdon(adik bongsu kteorg), sarah(budak ayu!), zuria(hahaha..tekezut temunya gik.. jodoh...), athif(student aku! hauauua...), bond(speechmate aku!), afif wahdi(mamat poyo~), afif anuwar(mamat cool~), ajemel(kenja! hahahaha), faiz(ketua kelas ooo~), naz(budak baik~), faqih(adik kecik gak), hanif(mamat kedah dok bintulu), lan(mbiak swk jwk! prasan ensem), asri(tengganu boy~), saddan(skema tapi lawak), thanks tau coz jadi tutorialmate aku! hahahaa...
nak mintak ampun n maaf kat korang....


No comments: