01 November 2009

bad day...

assalamualaikum...

ari tok bukan lah hari yang indah n mengembirakan walaupun sepatutnya aku bergembira ari tok..
hurm...
ari tok aku g majlis lan berambeh@ SIRIM..
mjlis khas k anak2 sarawak yg berada d semenanjung tok..
jumpa abg jo! lamak x jmpa org tua ya.. hahaha...
hurm.. tgh2 dgr taklimat yg super best tahap reverse, tetiba dapat sms dr ani, my luvly cousin...
"kak, nenek sakit... masok hospital.. "
aku tetiba sa sdh...
ya lah... lamak dah x jmpa nenek.. rindu jwk.. huhuhu...
fikiran aku mula merawang...
sajad jak gik msh tinggal kat kerusi dlm dewan auditorium SIRIM ya...
aku call mak.. mak mdh boh bingong glak...
hurm...
susah utk aku x bingong...
nesa tetiba moody semacam..
aku pelik bin hairan...
tp at the end of the event brk aku tauk pa kes...
s**l bna org ya!
aku alu emo jwk! begok!
celaka!da ka patut plah gya! ptt la pok ngamok!
menambahkan rasa x bez kat dlm diri aku utk ari tok....
tp, aku try jwk happy kan diri...
walaupun dgn syuman super plastik...
btw, sorry coz mencarut...
hurm..
mjlis ya tdk rs mcm kekurangan somthing..
p ntah...
bang rizqi pun pasal alu teringat n rindu ngan cdk kakak2 n abg2 perkepis...
miss u guys! x sabar mok tunggu next usrah.. lamak gik ya.. huhuhu...
turut menambahkan peratusan kemerosotan mood aku..
but i dont care..
i can handle it! hehehe...
p nsb jmpa kak husna n abg amad tek.. trubat ckt rindu...
thats all for today...
tata~

p/s: maaf atas sgala kekasaran bahasa...

wasalam...

4 comments:

leena said...

huih??? apa kes tok???

miZz AisYah said...

mcm2 kes...

The lady ♥ said...

Allah xkan membebani ssorang melainkan sesuai dgn kemampuannya dear. Dan, org yg brsabar apabila ditmpa musibah Allah akn menaikkn darjatnya.Iman pn kin brtmbh. (:

miZz AisYah said...

thanks tini...