13 July 2009

merapu?merepek?kerepek?

assalamualaikum...
lamanya aku x update blog..
huhuhu..
busy giler!!!
hari ni aku buat experiment pasal organic compound dan cara nak test methene..
penat ooo!!!
huhuhu...
wkt buat experiment pasal methene, terjadilah insiden yg lawak + mengerikan..
hahaha..
ktorg disuroh collect gas methene sendiri..
waktu proses mengumpol methene, tetibe je test tube ktorg pecah!
dah lah jarak test tube tue dgn aku dkt gler!
nsb baik la aku gne cermin mata..
kalo tak...
tsk...tsk...tsk...
x tau ape yg jadi...
hahaha...
cuak gak..
tapi last2 aku, mahirah n fido dido gelak!
hahaha...nsb baik x jadi apa2 kemalangan yg x diingini..
alhamdulillah...

ha! nak ucapkan tahniah kpd bro naim! dah nak naik pelamin x lama lagi...
x tauk gik dapat ndak kah kmk g majlis nikah ktk klak...

kpd sahabat2 d matrikulasi d seluroh malaysia terutamanya d matrikulasi labuan dan asasi d universiti islam antarabangsa malaysia (UIAM), slamat berjuang! polah bagus2 mid sem exam ya!!! kmk 2 nesa lamak gik mok mid sem exam.. hehe~ XD
jelez kat ktk org dpt blt kch nex week..
huhuhu..
kmk mok balit jwk!!!!

x sabar nak g tengok Harry Potter and the Half Blood Prince!
harry, wait 4 me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

tea're said...

oit!
betoi beb!
chemist pny xpriment memg ta bley tahan..
huhu
tensen!