21 June 2009

assalamualaikum..
hurm.. lamak juak x update blog..
hahaha..
minggu tok suma student PASUM buzy gler..
jadual baru dah kelua..
suma mbiak ngerepak..
ne ndak, kelas dari kol 8 pagi sampe kol 5 petang..
da jwk sora2 sumbeng madah 'sapa nyuroh masok pasum?'.. saba jak la..
hahaha...
pa pon aura ketegangan dah mula terasa.. hahaha..
mok cita kit sal my tutorial group..
ada 27 orang sumanya including me..
hahaha..
setelah melakukan sesi taaruf, baruk la tauk rupanya ada 4 orang mbiak sarawak..
hahaha..
padu nya tek..
2 boys n 2 gurl..
zurya sama group ngan aku..
sapa tauk cita paham2 la..
hahaha...
lepas isyak tdk pegi usrah kat suro..
dapat jwk jumpa kak zulfa yang slalu tyk khabar n menjejakku..
hahaha...
btw, tengkiu cikgu radhiah coz maklumkan kat cdak d um perihal kewujudan kmk kat ctok..
hahaha..
byk jwk ilmu yang aku dapat ari tok tek..
kmk org plah diskusi pasal hadis yg menerangkan pasal rukun islam..
very interesting topic! (^_~)
start minggu tok kmk org dalam group usrah kak zulfa d amanahkan untuk menghafaz surah2 dalam al-quran..
minggu tok sebagai permulaan kmk org d suroh ngafal al-fatihah n 3 qul (mesti dengan tajwid n tarqil yang betol)
aku x tauk la bacaan aku selamak tok betol ka x..
pa pun, aku bersyukur coz cdak kakak2 brik assignment tok kat kmk org...
dapat jwk meng improv bacaan aku..
terima kasih ya Allah kerana telah mempertemukan hambamu ini kepada meraka..
alhamdulillah 2 igek tugasan tutorial telah disiapkan pada malam tok..
so, mok raon esok x la rasa bersalah gilak..
hehehe...
dah lah bengang pada hari tok kol 11 pg sampe 7 petang bekalan elektrik n air x da..
huhuhu..
awal pagi la start nyesah esok..
huhuhu..
really miss kuching!!
mok balit....
p ne nak molah...
dah tanggungjawab as a student..
saba syah!!
raya lak balit..
kuching, tunggulah kepulanganku pada hari raya kelak..
hahahaha...
k lah.. ya jak nak d cerita kali tok..
wasalam...

No comments: